סל הקניות

סגור

משלוחים והחזרות - שאלות נפוצות

משלוחים

איך מקבלים את המשלוח?

המשלוח מתבצע באמצעות שליח עד הבית. השירות פעיל בכל חלקי הארץ.
המשלוח מתבצע בתוך 3 ימי עסקים החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, למעט ישובים מרוחקים אליהם זמני ההגעה הוא בין 3-6 ימי עסקים.
לרשימת הישובים המרוחקים לחץ כאן.

כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

  

החזרות והחלפות

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?

בוודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתן בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיכן. תוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי – לבחירתכם.

מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?

אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט בדואר ישראל וללא תשלום עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם.
שימו לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. ניתן לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה אנחנו נשלח מייל המעדכן כי הפריט הגיע אלינו.
יש להחזיר מוצר עם התווית ובאריזתו המקורית ככל הניתן. כמו כן, יש להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
נוכל להחליף את המידה של הפריט ולשלוח אותו אלייך ללא תשלום נוסף עם שליח עד הבית או לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה. 

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור עמך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעתם מאתנו, אנא צרו עמנו קשר דרך האתר ואנו נטפל בנושא מיידית.

איבדתי/ לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא - איך אוכל בכל זאת להחזיר את החבילה ללא עלות שילוח?

אפשר ליצור קשר עמנו באמצעות "צור קשר" באתר או בדוא"ל: support@begoodny.com  ונשלח לך את המדבקה במייל. כל שיש לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי החבילה - דמי המשלוח עלינו. 

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

ניתן לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה. החזר כספי יבוצע ישירות לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת בקשת ביטול העסקה והחזרת הפריט. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו על ידי החזרת הקרדיט לחשבון האישי באתר.

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

לבירור מצב הזיכוי פנו אל שירות הלקוחות של ביגוד אן וואי בדוא"ל: support@begoodny.com

ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם:

  1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי;

  2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. 

במקרים אלה ייצרו עמכם קשר נציגי שירות הלקוחות של החברה. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אלינו בדוא"ל: support@begoodny.com