סל הקניות

סגור

מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים והחזרות

 להלן מדינות משלוחים והחזרות של חברת ביגוד אן וואי (להלן: "החברה"), מדינות זו תחול על כל פעולת רכישה אשר המשתמש (להלן: "הלקוח") יבצע דרך האתר.

אספקת והובלת המוצרים

  1. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים כאן ו/או באתר כוללים רק "ימי עסקים", קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד).
  2. החברה תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי הלקוח ותוך עמידה במועד המשלוח הנקוב, אלא אם צוין מפורשות אחרת ו/או למעט עיכובים כאמור בסעיף 5 להלן.
  3. אספקת המוצרים תעשה באמצעות שליח "עד הבית" (על ידי חברת שילוח חיצונית).
  4. השליח יגיע לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח תוך 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי (פרט לישובים מרוחקים, לחץ כאן לרשימה המלאה)
  5. החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה. כן עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה של עד שלושה ימי עסקים עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בעת ימי מכירה מיוחדים באתר. עיכובים כאמור אינם באחריות החברה ולא תהא ללקוחה כל טענה כנגד החברה בעניין זה. המשלוח יסופק רק לאחר השלמת תהליך הרכישה, קרי לאחר שההזמנה נקלטה במערכת האתר, לפי המועדים המוגדרים, ובתנאי שחברת האשראי אישרה את העסקה, ובהתאם נשלחה ללקוחה הודעת אימות.
  6. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השילוח החיצונית בכפוף למדיניות חברת השילוח לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.
  7. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השילוח, החברה ו/או חברת השילוח יהיו רשאים לספק את המשלוח ללקוחה במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עמה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, באחריות הלקוח לוודא בעת ביצוע ההזמנה, כי ניתן לשלוח את החבילה למען המבוקש.
  8. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי. במקרים בהם מוצר אשר מופיע באתר אזל מהמלאי והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה, החברה תיצור קשר עם הלקוח והיא לא תחויב בגין העסקה וההזמנה תבוטל. למען הסר ספק, החברה לא תהא מחויבת במכירת המוצר, וללקוחה לא תהא כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק ישיר ו/או עקיף אשר נגרם לה ו/או לצד ג', וזאת בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ואכן שילמה לחברה ו/או תבטל את החיוב במידה ובוצע.

ביטול עסקה על ידי הלקוח

  1. רק הלקוח אשר הזמין (גם אם מיען את המשלוח לאחר מכן) רשאי לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ"א - 1981 (להלן "החוק") ולאמור לעיל ולהלן.
  2. כל  החזר כספי שיינתן על ידי החברה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שילם הלקוח עבור הרכישה ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי הרלוונטית.
  3. יובהר, כי בהתאם למדיניות של חברות האשראי, לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת יתרת זכות לצורך רכישות עתידיות באתר בלבד.
  4. החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו על ידי החזרת יתרת הזכות [שווי הפריט שהוחזר] לחשבון האישי של הלקוח באתר.
  5. ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוח את הסכומים ששילם בגין הפעולה. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
  6. לקוח רשאי לבטל עסקה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, לרבות באמצעות דוא"ל לכתובת של החברה המפורטת להלן: support@begoodny.com
  7. הלקוח יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, ובלבד שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש. ביטול העסקה יבוצע באמצעות השבת המוצר לדואר רשום למענה של החברה. מובהר, כי רק במקרה של ביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
  8. על אף האמור לעיל, ובהתאם לחוק, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, לפי העניין.
  9. אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להחזיר את המוצר עם התווית ובאריזתו המקורית ככל הניתן. כן מתבקש הלקוח, על מנת להמנע מגרימת נזק למוצר, להמנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  10. לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מתנות.
  11. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  12. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
  13. הלקוח יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר.

        במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו ללקוח בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן. יודיע על כך הלקוח לחברה בכתב, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.

        ביטול עסקה ע"י החברה ו/או האתר

        החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או מקצתה, במקרים כגון:

        1. אם הופר סעיף מסעיפי תקנון זה ו/או מכל מסמך מחייב ו/או תנאי מתנאיו של שירות שהוצע על ידי האתר;
        2. אם יתגלה כי הלקוח הזין פרטים שגויים בעת הרישום לאתר ו/או ביצוע ההזמנה;
        3. אם בוצע מעשה או מחדל אשר עלול לפגוע באתר ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות, עובדי וספקי החברה;
        4. אם השימוש באתר הווה ו/או אפשר ו/או עודד ו/או סייע לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על פי דיני מדינת ישראל;
        5. כאשר הלקוח חב חוב כספי לאתר ו/או לחברה וכבר חלף המועד לתשלומו;
        6. אם נפלה טעות כלשהי, לרבות טעות סופר ו/או תקלה טכנית בהצגת פריט באתר, בין אם במחירו ובין אם בתיאורו, ו/או במשלוח המוצר;
        7. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר;
        8. במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי הלקוח או מי מטעמו;
        9. אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה רכישתו על ידי הלקוח (אך טרם נשלח המוצר ללקוח). בוטלה ההזמנה כאמור, האתר לא יהא אחראי ולא יישא בכל נזק שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי;
        10. כאשר קיים חשש, מצד החברה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי;
        11. מבלי לגרוע מאמור לעיל, החברה תהא רשאית שלא לאשר הזמנה מסיבות נוספות לפי שיקול דעתה הבלעדי.